Dekorglass

08 03.2022

BUH Wódka

Na polskim rynku coraz śmielej swoją obecność zarysowują alkohole z mniejszych destylarni. Dzielnie walczą z dużymi monopolistami, przyciągają klientów swoją historią lub bardzo oryginalnymi i śmiałymi produktami. Pokazują wielkim markom, że to dobrze przygotowany pomysł i jego śmiała, ale też dokładna egzekucja jest głównym czynnikiem gwarantującym sukces. Nie inaczej jest w przypadku Browaru Tenczynek i ich nowego produktu, który mieliśmy przyjemność współtworzyć – Wódki BUH.

BUH Wódka to, jak pisze sam Browar Tenczynek, nowy produkt słynnego trio, w którego skład wchodzi Janusz Palikot (biznesmen od lat specjalizujący się w branży alkoholowej), Kuba Wojewódzki (dziennikarz i showman), i Tomasz Czechowski (biznesmen zaangażowany w rozwój marki piw rzemieślniczych Doctor Brew). Produkty sygnowane marką BUH to różnego rodzaju alkohole zawierające susz konopny. Zgodnie z maksymą: „wypowiadaj się na tematy które znasz”, jako specjaliści w sprawach dekoracji, będziemy mówić właśnie o niej bo to robimy najlepiej! Kwestie jakości destylatu i łatwości konsumpcji zostawiamy do sprawdzenia Wam!

Nasza współpraca przy produkcji BUH Wódki była owocem oraz kontynuacją wcześniejszego projektu, który również tworzyliśmy dla Browaru Tenczynek – BUH Okovity. Profesjonalna grupa grafików przygotowujących projekt wódki, bardzo ułatwiła nam pracę nad butelką. Dokładne przemyślenie każdego szczegółu dekoracji, doprowadziło do bardzo szybkiego wprowadzenia produktu na rynek. Klient doskonale wiedział, czego chciał i jak ma być, to przedstawione na butelce. Znajomość naszej firmy, wielokrotne wizyty w naszej Wzorcowni oraz rozmowy z Działem Marketingu zdecydowanie ułatwiły proces wdrożenia. Dekoracja miała być minimalistyczna, ale mocno wyróżniająca się na tle konkurencji. Zabarwienie samej szyjki na transparentną zieleń w rzadko spotykanym i długim (jak dla butelek do wódki) kształcie, dało zabawną charakterną formę. Dział marketingu Browaru Tenczynek przekazał nam, że na etykiecie ważna jest kwestia zabawy słowem i swego rodzaju abstrakcyjny humor w dobraniu słów i ich przewrotnego znaczenia. Dzięki tym zabiegom lanie wódki stało się przyjemnym rytuałem.

BUH Wódka jest idealnym przykładem, że przyciągająca oko i wyróżniająca się wśród konkurencji dekoracja nie musi ociekać przepychem i bardzo skomplikowanymi technikami dekoracyjnymi. Produkcyjne rzecz, biorąc mamy tu tylko dwie, podstawowe techniki dekoratorskie: malowanie transparentne z przejściem do czystego szkła oraz trójkolorowy nadruk wykonany techniką sitodruku. W tym projekcie zdecydowanie postawiono na jakość nie na ilość. Pomysł na produkt, a później jego dokładna realizacja jest wyznacznikiem sukcesu marki. Projekt BUH Wódki powinien też być zachętą dla mniejszych marek, które z obawy o koszty lub skomplikowany proces wdrożenia, nie podejmują współpracy z Dekorglass. Bez obaw! Nasz Dział Marketingu przygotuje wizualizację Waszego produktu uszytą „na miarę” Waszych możliwości. Możemy pomóc w każdym projekcie!

Zajrzyj do Naszego świata

Bądź zawsze na bieżąco...